AVIZ LEGAL

 TERMENI DE SERVICIU 

 DISPOZIȚII GENERALE 

 

 1 Scopul serviciului online SEARADAR 

 

 1.1 Serviciul online SEARADAR oferă utilizatorilor săi o platformă pe care clienții caută iahturi în funcție de parametrii dați. Utilizatorul serviciului SEARADAR poate obține acces la informațiile necesare de pe acest site web, poate verifica accesibilitatea, disponibilitatea și poate solicita închirierea unui iaht. 

 1.2 Furnizorul de ambarcațiuni va fi denumit în continuare Proprietar, în timp ce persoana care caută o ambarcațiune va fi denumită Client. Termenul „Utilizator” se referă atât la Proprietar, cât și la Client. 

 1.3 Serviciul online SEARADAR oferă servicii de informații. Acest serviciu nu închiriază iahturi și nu obține beneficii comerciale de la clienți. Serviciul online SEARADAR nu este implicat legal în executarea contractelor între utilizatori (Proprietar și Client). Semnarea contractelor se efectuează direct între proprietar și client. 

 1.4 SEARADAR se angajează să ofere servicii legate de procesul de căutare ușor și eficient al iahturilor. Informațiile sunt afișate pe baza datelor furnizate de Proprietari. În timp ce încercăm să ne asigurăm că toate informațiile despre iahturi sunt cât mai exacte posibil, nu suntem în măsură să confirmăm sau să garantăm că toate informațiile sunt corecte, complete și corecte. Proprietarul va fi pe deplin responsabil pentru acuratețea datelor transmise. 

 1.5 Cu ajutorul serviciului online SEARADAR, cererile de închiriere sunt transmise automat de la Clienți la Proprietarii de iahturi. 

 1.6 SEARADAR oferă utilizatorilor săi posibilitatea de a rezerva (rezerva) iahturi dorite gratuit. 

 1.7 SEARADAR oferă proprietarilor posibilitatea de a-și face publicitate ambarcațiunile pe platforma online cu descrieri, specificații, fotografii, prețuri și disponibilitate. 

 1.8 SEARADAR oferă clienților săi servicii de căutare și rezervare iahturi, precum și servicii de consultanță prin e-mail, skype sau alte mijloace de comunicare specificate. 

 

 2 Utilizarea serviciului online SEARADAR. 

 

 2.1 Utilizarea serviciului online SEARADAR este voluntară și gratuită. Prin utilizarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu acești „Termeni și condiții”. 

 2.2 Când comandă un iaht, Clientul trebuie să furnizeze informații exacte, actuale și complete. Datele trebuie să fie întotdeauna corecte și actualizate. Administrația serviciului SEARADAR păstrează confidențial toate datele dvs. Detaliile personale necesare vor fi transmise numai proprietarilor iahturilor pentru executarea unui contract de navlosire. 

 2.3 Utilizând serviciul nostru, sunteți de acord să furnizați informații corecte, actuale și complete în timpul procesului de comandă. 

 

 3 Obligațiile și obligațiile utilizatorului 

 

 3.1 Trebuie să vă asigurați că informațiile specificate în comandă sunt corecte și actuale. Comanda va fi făcută în numele dvs. Comanda dvs. nu va fi transferată unei alte persoane. 

 3.2 Sunteți responsabil pentru toate activitățile asociate cu utilizarea serviciului online SEARADAR și ordinea iahturilor. 

 3.3 Proprietarii trebuie să furnizeze iahturi pentru clienți în termenele convenite. Pentru a face acest lucru, Proprietarii și Clienții trebuie să fie de comun acord. Serviciul online SEARADAR servește drept platformă online prin care se realizează comunicarea dintre Client și Proprietarul iahtului sau iahturilor. 

 3.4 Proprietarul navei va fi responsabil pentru furnizarea unei descrieri detaliate și în timp util a navei. Astfel, cel puțin, Proprietarul trebuie să furnizeze informațiile solicitate de SEARADAR și să descrie în mod adecvat iahtul (iahtele) lor. În plus, Proprietarul va indica informații suplimentare, cum ar fi suma depozitului, costul curățării finale etc. Toate aceste informații sunt afișate pe site-ul web SEARADAR. 

 3.5 Proprietarii sunt de acord și recunosc că vor fi răspunzători pentru acțiunile și omisiunile lor, precum și responsabili pentru acțiunile sau omisiunile oricărui utilizator al iahtului închiriat la cererea clientului. 

 3.6 Toți utilizatorii serviciului sunt responsabili pentru conținutul lor. Astfel, își asumă toate riscurile asociate conținutului nerelevant. 

 3.7 Detaliile personale primite se aplică pentru uz personal necomercial. După ce ați primit o cerere de închiriere, vă rugăm să furnizați informații complete și exacte despre dvs., inclusiv datele de contact și datele pașaportului pentru executarea contractului de navlosire. 

 3.8 Nu puteți identifica o altă persoană. Nu puteți acționa în numele altei persoane, nu specificați o adresă de e-mail care nu este a dvs. sau nu puteți executa contractul charter pentru o altă persoană fără aprobarea prealabilă a SEARADAR. Atunci când comandați o flotă de mai multe iahturi, condițiile de închiriere vor fi convenite cu SEARADAR prin e-mail sau prin formularul de feedback. 

 

 

 4 reguli de închiriere 

 

 4.1 Serviciul online SEARADAR oferă clienților săi informațiile care respectă cererile specificate în cel mai bun mod posibil. 

 4.2 Notificați-ne barca care vă interesează, făcând clic pe „Rezervați”. 

 4.3 Vom trimite o cerere către proprietarul ambarcațiunii (rezervare în avans) și, de regulă, barca va fi rezervată pentru dvs. pentru o perioadă de 24 de ore până la o săptămână, în funcție de sezon . Vă rugăm să rețineți că disponibilitatea bărcii nu este garantată până la finalizarea rezervării finale. 

 4.4 După ce Proprietarul confirmă disponibilitatea iahtului la alegere, vă vom trimite un formular de rezervare cu toate detaliile. În cazul în care iahtul ales de dvs. nu este confirmat de proprietar - vă vom anunța anularea comenzii dumneavoastră. 

 4.5 Pentru a plasa o comandă după ce ați primit confirmarea de la serviciul SEARADAR, trebuie să efectuați prima plată, care este în general egală cu 50% din suma comenzii, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în contractul charter. 

 4.6 Trebuie să completați partea formularului cu informațiile dvs. personale și să ni le trimiteți, după care veți primi o factură de plată (factură) de la noi. După efectuarea plății, trebuie să ne trimiteți confirmarea plății (un ordin bancar de plată sau o chitanță de plată electronică) la adresa de e-mail: hello@searadar.com. Vom notifica proprietarul ambarcațiunii clientului, care a rezervat barca. 

 4.7 Restul de 50% din plată va fi achitat cu 45-30 de zile înainte de acceptarea ambarcațiunii, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în contractul de navlosire. 

 4.8 Împreună cu cea de-a doua confirmare a plății, trebuie să trimiteți informații despre toți pasagerii (lista echipajului): numele complet, data nașterii și numărul pașaportului, precum și licența de comandă dacă închiriați un iaht fără un căpitan și echipaj. 

 4.9 Un voucher cu detalii de închiriere, persoana de contact de la locul charterului și numărul de telefon de contact vă vor fi trimise prin e-mail. Trebuie să tipăriți voucherul și să îl aveți la dumneavoastră în momentul acceptării ambarcațiunii. 

 4.10 În cazul în care comanda este confirmată cu mai puțin de o lună înainte de data plecării, suma totală a închirierii conform contractului de charter va fi plătită în momentul confirmării rezervării, cu excepția cazului în care se stipulează altfel în aceasta. 

 4.11 În cazul anulării închirierii din vina Clientului, plata în avans nu va fi rambursată, serviciile de selecție, rezervare și plata în avans a iahtului vor fi considerate ca fiind prestate. Vă rugăm să consultați clauza 13 pentru termeni suplimentari pentru anularea comenzii. 

 4.12 Toate detaliile suplimentare referitoare la condițiile de plată, posibilitatea înlocuirii iahtului și alte detalii trebuie să fie menționate în contractul de închiriere între proprietar și client. 

 

 5 Modificarea site-ului web și a condițiilor de utilizare 

 

 5.1 SEARADAR își rezervă dreptul de a modifica, actualiza, închide sau șterge informații în orice moment, fără o notificare prealabilă și fără a suporta nicio răspundere pentru paginile web ori de câte ori este considerat rezonabil, având în vedere interesele SEARADAR. 

 5.2 SEARADAR își rezervă dreptul de a modifica „Termenii și condițiile” la propria lor discreție și atunci când este necesar. 

 

 6 Caracteristici generale ale serviciilor 

 

 6.1 SEARADAR servește ca sistem de căutare și acționează ca intermediar între companiile charter și chiriașul (Clientul). 

 6.2 Obiectivul acestei resurse de internet este de a informa utilizatorii despre serviciile oferite pe SEARADAR. Toate acordurile ulterioare și contractul final se vor face prin e-mail, telefon sau prin alte mijloace de comunicare, care apar pe site-ul web. 

 

 7 Preț 

 

 7.1 Prețurile pentru închirierea iahturilor trebuie să fie specificate pe site-ul web și să fie valabile în perioada în care acestea rămân disponibile utilizatorilor. Serviciul online SEARADAR nu taxează clienții pentru serviciile de căutare prestate. 

 

 8 Metoda de plată 

 8.1 Clientul poate plăti comanda prin transfer bancar contra facturii emise care urmează să fie trimisă Clientului după confirmarea disponibilității iahtului sau utilizând un card de credit. 

 

 9 Depozit de securitate 

 

 9.1 După semnarea contractului de charter și înainte de acceptarea iahtului, clientul trebuie să plătească un depozit pentru a garanta acoperirea eventualelor accidente, spargeri, fisuri și alte daune, precum și condițiile de funcționare, cum ar fi întreținerea și curățenia bărcii, precum și posibilele întârzieri în livrarea navei. Informațiile detaliate și valoarea depozitului de garanție trebuie indicate în contractul de charter cu Proprietarul. 

 9.2 Depozitul de garanție poate fi achitat utilizând un card de credit sau în numerar la locul acceptării iahtului. Locul de acceptare a iahtului și datele de contact ale companiei charter vor fi specificate în voucher. 

 9.3 Depozitul de garanție va fi returnat după ce barca este inspectată și se constată că este în bună stare și stare. 

 9.4 Dacă contractul charter nu conține informații despre depozitul de garanție, un astfel de depozit nu va fi necesar. 

 

 10 Check-in-ul iahtului 

 

 10.1 Înainte de a accepta iahtul, clientul va avea dreptul de a inspecta nava cu un reprezentant al bazei de navlosire pentru a se asigura că nava și echipamentele sale sunt în stare bună de funcționare. Odată ce barca este livrată clientului și intră în funcțiune, clientul recunoaște astfel că barca este în stare perfectă de funcționare și este acceptată de aceștia. 

 10.2 Barca va fi livrată clientului cu aprovizionarea completă cu apă, combustibil, baterie și ulei de motor, care, de asemenea, trebuie returnate integral, cu excepția cazului în care se specifică altfel în contractul de închiriere. Un proprietar și client trebuie să semneze un inventar bilateral de echipamente pentru bărci și un raport de inspecție. 

 10.3 Iahtul va fi livrat Clientului la locul specificat în contractul charter. 

 10.4 Orice întârziere în livrarea iahtului din vina clientului nu va atrage după sine prelungirea termenului de închiriere. 

 10.5 Dacă check-in-ul iahtului este întârziat din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile, nu se acordă nicio reducere a costului de închiriere, precum și nicio prelungire a termenului contractului. 

 

 11 Posibilitatea înlocuirii iahtului 

 

 11.1 Yachturile sunt închiriate după categorie, clasă și dimensiune. În cazuri rare, compania charter poate furniza clientului o barcă similară cu cea specificată în contract în ceea ce privește dimensiunea, anul de fabricație etc. dacă din cauza unui accident sau defecțiune barca specificată în contract nu se află în o condiție adecvată pentru o funcționare ulterioară. 

 

 12 Check-out de pe 

 

 12.1 Check-out-ul târziu va avea ca rezultat plata sub formă de tarif dublu zilnic pentru fiecare zi de întârziere, precum și eventualele penalități pe care compania charter le poate solicita ca urmare a unei întârzieri în livrarea bărcii. Condițiile meteo nu justifică întoarcerea târzie la baza charterului de acasă. 

 12.2 Barca trebuie să facă check-out în același loc și în termenele specificate în contractul de navlosire, cu excepția cazului în care circumstanțele speciale indică contrariul. 

 12.3 La momentul plecării, barca trebuie inspectată pentru a verifica echipamentul și a se asigura că nu există defecțiuni și defecțiuni, rupturi, rupturi sau fisuri. Întreținerea și curățenia tehnică trebuie, de asemenea, verificate, iar nivelurile rezervoarelor de combustibil și apă trebuie verificate pentru a se asigura că acestea sunt pline. Orice cheltuieli suportate de compania charter la aducerea navei și a echipamentelor acesteia în starea în care se aflau în momentul livrării vor fi deduse din depozitul de garanție. 

 

 13 Refuzul serviciilor 

 

 13.1 În cazul anulării serviciului, vor prevala termenii, sumele și termenii stabiliți în contractul Charter al „Proprietarului” (sau al Companiei Charter sau al altui acord similar) pentru a rezolva problema rambursării cheltuielile suportate. 

 13.2 În cazul anulării comenzii, Proprietarul are dreptul să rețină suma totală a plății în avans. În acest caz, plata în avans nu este rambursată Clientului. 

 13.3 În cazurile în care proprietarul navei returnează companiei o plată în avans, plata va fi returnată clientului minus 20% din costul total al comenzii în favoarea companiei, dar nu mai puțin de 300 euro. 

 13.4 Compania constată că, în baza contractului cu proprietarul navei, pot exista situații în care anularea se face cu mai puțin de 45 de zile înainte de începerea Cartei, Proprietarul solicită Clientului să ramburseze costul integral al Cartei. În acest caz, la încetarea contractului Charter, clientul se angajează să plătească suma rămasă până la costul integral al Charter plus servicii suplimentare (comanda de comandant, etc.). În caz contrar, Proprietarul își rezervă dreptul de a se adresa instanțelor de la locul reclamantului 

 13.5 Refuzul serviciului trebuie exprimat în scris prin intermediul serviciului de asistență pentru clienți la următoarea adresă de e-mail hello@searadar.com 

 13.6 Compania informează Clientul despre posibilitatea de a emite o poliță de asigurare pentru anularea călătoriei și asigurarea pentru Depozitul de securitate. Pentru a obține acest serviciu, specificați în plus necesitatea de a emite o politică atunci când plasați o cerere de căutare a unei nave. 

 

 14 Dreptul de a rezilia contractul 

 

 14.1 Nerespectarea condițiilor de plată va fi cauza rezilierii contractului și a suspendării cooperării. SEARADAR va notifica clientului rezilierea în scris, iar suma plătită de bani va fi păstrată în favoarea SEARADAR. 

 14.2 Utilizarea necorespunzătoare a iahtului, încălcarea condițiilor de utilizare stabilite în termenii și condițiile generale ale contractului și încălcarea legislației trebuie să motiveze rezilierea automată a contractului și a încetarea serviciilor. 

 

 15 reguli de utilizare a iahtului 

 

 15.1 Clientul trebuie să utilizeze o barcă în conformitate cu legislația actuală a țării în care se află. Clientul își asumă toată responsabilitatea pentru eventualele încălcări care ar putea apărea în timpul utilizării ambarcațiunii. 

 15.2 Clientul trebuie să prezinte documentele și licențele solicitate de compania charter pentru furnizarea de servicii. În cazul în care baza charter consideră că clientul nu are competența sau nu are un master, baza poate angaja un master la propria sa discreție. Clientul va plăti toate costurile conform tarifelor actuale. 

 15.3 Zonele permise pentru navigație vor fi specificate în contractul de navlosire sub rezerva licenței de comandă. Clientul nu va naviga în alte zone fără permisiunea scrisă a bazei de navlosire. Controlul bărcii nu va fi transferat altcuiva decât persoana specificată în contract. 

 15.4 Clientul trebuie să folosească barca în scopuri individuale cu echipajul, care este specificat în contractul de navlosire și nu trebuie să se angajeze în activități comerciale; subînchirierea iahtului este interzisă. 

 15.5 Este interzis transportul cu barca a numărului de persoane care îi depășesc capacitatea. Informațiile tehnice detaliate (inclusiv capacitatea iahtului) sunt date pe SEARADAR. 

 15.6 Cheltuielile suplimentare (opționale) nu sunt incluse în costul de închiriere, cum ar fi hrana, transferurile de la aeroport, furnizarea suplimentară de combustibil și apă peste limită, plata pentru acostare în afara bazei de închiriere a casei și alte servicii suplimentare nu este solicitat conform contractului de navlosire. Dacă este necesar, puteți, de asemenea, să comandați opțional serviciile de skipper, bucătar, operator VHF, asistent de comandă etc. Puteți comanda vele suplimentare (spinnaker, gennaker) sau echipamente de navigație suplimentare, echipamente de scufundări sau seturi suplimentare de lenjerie de pat. 

 15.7 Prețurile pentru serviciile suplimentare (opționale) trebuie stabilite separat în fiecare companie charter, iar SEARADAR nu își asumă nicio responsabilitate în legătură cu acestea. Clientului i se recomandă să studieze în avans lista de prețuri înainte de călătorie și să fie conștient de costurile pentru ancorări, ancore, taxe portuare, taxe locale și taxe de intrare în parcurile naționale. SEARADAR nu va fi răspunzător pentru incidentele care pot apărea. 

 15.8 Clientul trebuie să informeze SEARADAR și compania charter, cu care ia închiriat iahtul, despre orice accidente, daune sau pierderi ca urmare a căreia barca a fost sau poate fi avariată. 

 15.9 SEARADAR va fi scutit de răspunderea și pierderile pe care Clientul le poate provoca unor terțe părți sau obiectelor rezultate din utilizarea ambarcațiunii. 

 15.10 Clientul va determina ruta de călătorie împreună cu comandantul sau managerul de bază. Traseul poate fi modificat din cauza condițiilor meteorologice viitoare. În acest caz, clientul nu este obligat să notifice modificările din ruta sa. 

 15.11 După efectuarea plății, clientul acceptă, fără limitare, fiecare dintre clauzele prezentelor condiții de utilizare a ambarcațiunii și înțelege că nerespectarea acestor clauze poate duce la necesitatea de a compensa orice eventuale daune sau pierderi, precum și în rezilierea contractului cu SEARADAR fără dreptul de a solicita restituirea sumei plătite. 

 

 16 Reclamații și reclamații 

 

 16.1 O plângere va fi depusă în timpul călătoriei sau în momentul livrării iahtului de la compania charter către Client. O reclamație sau o reclamație va fi depusă în scris și însoțită de documentul pe care baza charterului îl solicită în acest scop. Reclamația trebuie să fie semnată de client și de managerul bazei charterului și trimisă companiei charter în temeiul contractului de charter valabil în termen de maximum 3 zile de la sfârșitul călătoriei. Copiile revendicării vor fi trimise pentru informații generale la adresa de e-mail: hello@searadar.com 

 

 17 Jurisdicție și lege aplicabilă 

 

 17.1 Toate disputele dintre firma charter și Client vor fi guvernate de legile locale și conform contractului de charter semnat. 

 17.2 Pentru soluționarea litigiilor privind interpretarea sau jurisdicția, litigiile indicate vor fi supuse jurisdicției și competenței autorităților maritime. 

 17.3 Aceste acorduri între utilizatori și SEARADAR vor fi reglementate de legislația estonă la locul de amplasare al SEARADAR. 

 

 18 Politica de confidențialitate 

 

 18.1 Apreciem încrederea dvs. acordată în SEARADAR atunci când faceți o precomandă pentru închirierea iahtului. Din acest motiv, protejăm în mod constant confidențialitatea și confidențialitatea datelor dvs. personale. 

 18.2 Procedurile stricte de securitate ale SEARADAR sunt concepute pentru a preveni abuzul și accesul neautorizat la datele cu caracter personal. SEARADAR conține fișierele cu date personale care includ datele personale obținute prin utilizarea registrului, al căror scop este informații statistice pentru a trimite promoții și pentru a menține relații între SEARADAR și utilizatori. 

 18.3 Utilizatorul după finalizarea comenzii garantează că informațiile sale sunt utilizate în scopurile descrise mai sus. De asemenea, SEARADAR care are un astfel de consimțământ poate publica recenziile utilizatorilor și fotografiile asociate cu închirierea de bărci. 

 18.4 Când depuneți o cerere de închiriere a unei bărci, trebuie să completați un formular cu datele dvs. personale. Aceste informații sunt necesare pentru a procesa cererea dvs. de închiriere (precum și pentru a trimite cererea prin e-mail pentru a verifica posibilitatea închirierii). Compania își rezervă dreptul de informații unilaterale despre stocuri, reduceri și propuneri pentru închirierea unui iaht pe datele de contact rămase ale Clientului. Clientul are dreptul să renunțe la astfel de informații, scrise despre aceasta către SEARADAR. 

 18.5 Pentru a trimite cererea de închiriere, trebuie să furnizați numele dvs. și datele de contact în formularul de solicitare. 

 18.6 Transferul de date este efectuat și de companiile charter situate în străinătate (transferuri de date internaționale), astfel că sunteți de acord cu transferul datelor dvs. către proprietarii iahturilor selectate în scopurile și obiectivele menționate mai sus. Astfel de proprietari pot fi localizați oriunde în lume. 

 18.7 Consimțământul pentru prelucrarea datelor nu va fi anulat până când clientul refuză același lucru prin notificarea acestuia printr-o revocare scrisă. 

 

 

 19 Responsabilitățile dvs. 

 

 19.1 Utilizarea site-ului web SEARADAR înseamnă că acceptați termenii legali care sunt postați pe acest site. 

 19.2 Informațiile afișate de clienți pe SEARADAR trebuie să fie reale. Din acest motiv, toți clienții trebuie să fie de acord și să se asigure că toate informațiile sunt factuale. În caz contrar, nu vor putea executa un contract de închiriere, deoarece datele sunt nevalide și nu pot fi procesate în timpul procesării cererii de închiriere. 

 19.3 Dacă închiriați o barcă, care necesită o licență de comandă valabilă, dar nu veți angaja un comandant, vi se va cere să furnizați informațiile care certifică abilitățile dvs. maritime. SEARADAR va avea dreptul să solicite numărul și o copie a licenței de master. 

 19.4 Dacă nu doriți să primiți informații despre ofertele fierbinți și reducerile de la SEARADAR, trebuie să le raportați la hello@searadar.com. Odată ce primim solicitarea dvs., vom anula buletinul informativ. 

 

 

 20 Responsabilitățile SEARADAR 

 

 20.1 SEARADAR nu va fi responsabil pentru acuratețea, fiabilitatea, caracterul complet și actualitatea informațiilor furnizate de proprietarul ambarcațiunii. De asemenea, acesta nu va fi răspunzător pentru erorile care pot fi conținute în informațiile despre servicii și nu va fi obligat să verifice sau să controleze conținutul și informațiile. 

 20.2 SEARADAR oferă numai serviciul de informații. Proprietarii și clienții au posibilitatea de a comunica direct și de a discuta întrebările și detaliile tehnice ale acestora. SEARADAR nu este responsabil pentru daunele și neînțelegerile care ar putea fi cauzate de calitatea, prețul, conținutul și disponibilitatea serviciilor de închiriere oferite de companiile charter. 

 20.3 SEARADAR nu va fi parte la un acord între Proprietari și Clienți; nu este o agenție de închiriere de bărci. SEARADAR nu are niciun control asupra comportamentului Proprietarilor, Clienților și altor utilizatori ai site-ului și nu își asumă nicio răspundere în acest sens. 

 20.4 SEARADAR își rezervă dreptul de a modifica, respinge sau șterge comentariile din mass-media. SEARADAR se poate modifica, de asemenea, fără o notificare prealabilă cu privire la designul și conținutul site-ului web și al serviciilor. 

 20.5 SEARADAR oferă utilizatorului dreptul de a refuza unilateral serviciile acestui site web. 

 20.6 Această prevedere poate fi modificată oricând pentru a reflecta modificările recente. 

 

 21 Utilizarea cookie-urilor 

 

 21.1 Pentru a ne îmbunătăți serviciul, folosim cookie-uri, un contor de accesări și alte modalități de a colecta informații identificate non-personale (cum ar fi Google Analytics sau Yandex.Metrika). 

 21.2 Cookie-urile sunt fișiere text, temporare sau permanente, și sunt utilizate pentru identificarea, urmărirea sesiunii și menținerea informațiilor specifice despre utilizatorii site-ului nostru web, cum ar fi preferințele pentru utilizarea site-ului web. Informațiile pe care le obținem de la aceste cookie-uri sunt complet anonime. 

 21.3 Folosind aceste informații, putem analiza comportamentul clienților de pe site, utilizarea șabloanelor și structurilor site-ului. Astfel, ne putem îmbunătăți serviciile în viitor, cum ar fi conținutul, personalizarea și ușurarea utilizării site-ului web. 

 21.4 Nu folosim instrumente de urmărire și colectare a informațiilor personale în secret, fără permisiunea dvs. și nu trimitem informații către terți sau platforme de marketing și nu asociem aceste informații cu detalii personale. 

 

 22 Materiale de marketing 

 

 22.1 După plasarea comenzii, veți primi un e-mail de la hello@searadar.com. Această adresă de e-mail este canalul oficial de comunicare între Client și serviciul online SEARADAR. 

 22.2 Vă vom contacta din când în când prin e-mail pentru a vă oferi informații noi despre posibilități și oferte. 

 

 23 Contacte 

 

 23.1 Dacă aveți sugestii sau comentarii pe site-ul web sau recenzii despre munca noastră, vă rugăm să trimiteți un e-mail la hello@searadar.com. 

 

 24 Informații juridice 

 

 WEBSITE: WWW.SEARADAR.COM 

 SEARADAR. LT-01115, Lituania, Vilnius, A. Smetonos g. 4-2 

 Număr de telefon de contact: +3726028502 

 

 

 25 Proprietatea și utilizarea conținutului 

 

 25.1 Informațiile obținute pe site-urile noastre searadar.com și searadar.ru vor fi tratate ca informații confidențiale personale. Pentru a depune o cerere de închiriere, utilizatorul garantează autenticitatea, acuratețea și fiabilitatea tuturor datelor furnizate. 

 25.2 Condițiile de utilizare a serviciului online SEARADAR reglementează accesul și utilizarea site-ului web, conținutul acestuia și serviciile disponibile utilizatorilor. În plus, acestea trebuie acceptate de către utilizatorii care vizitează site-ul web. Utilizatorul va declara că are vârsta legală și că are capacitatea legală de a accepta condițiile acestui serviciu. 

 25.3 Toate imaginile, siglele și textele de pe acest site aparțin SEARADAR. Imaginile, siglele și informațiile referitoare la bărci aparțin proprietarilor respectivi. Nu este permisă reproducerea totală sau parțială a acestor imagini, sigle sau informații fără consimțământul proprietarilor acestora.